Vaga 29M. Palma de Mallorca. piquete unitario

31
mar
2012

[Cat]
Cap a les 12 del migdia, convocades pel bloc unitari anticapitalista, centenars de persones s’han congregat en la pç. d’Espanya per a passejar pel centre tancant negocis que romanien oberts i tallant en ocasions les avingudes mes cèntriques.
A la poca estona de començar, el piquet ha tallat el transit en Avinguda de Roselló, on un esquirol ha accelerat amb el seu cotxe copejant a diverses persones, davant la atenta mirada dels policies que no han volgut ni apuntar la matrícula de l’agressor.
Al cap d’uns 20 minuts han fet aparició multitud de dotacions de policia que han carregat en diverses ocasions. Hi ha almenys 1 detingut.
A pesar d’això el piquet unitari a continuat tancant diferents comerços pel centre de la ciutat. S’ha convocat una concentració a les 16.45 en els jutjats de Via Alemanya en suport al company detingut.

[Cast]
Hacia las 12 del mediodía, convocadas por el bloque unitario anticapitalista, cientos de personas se han congregado en la pz. de Espanya para pasear por el centro cerrando negocios que permanecían abiertos y cortando en ocasiones las avenidas mas céntricas.
Al poco rato de comenzar, el piquete ha cortado el tráfico en Avenida de Roselló, donde un esquirol ha acelerado con su coche golpeando a varias personas, ante la atenta mirada de los policías que no han querido ni apuntar la matrícula del agresor.
Al cabo de unos 20 min han hecho aparición multitud de dotaciones de policía que han cargado en varias ocasiones. Hay al menos 1 detenido.
A pesar de esto el piquete unitario a continuado cerrando diferentes comercios por el centro de la ciudad. Se ha convocado una concentración a las 16.45 en los juzgados de Vía Alemanya en apoyo al compañero detenido.

www.la-plataforma.net
www.twitter.com/ColectivoLP
www.facebook.com/colectivolaplataforma




Volver arriba