Desnonament paralitzat a Burjassot. València

06
jul
2012

[Cat]
Ahir dijous 5 de juliol, vora un centenar de veïns i veïnes solidàries de Burjassot han aconseguit aquest matí paralitzar un desnonament en el carrer Llíria.
Les manifestants han portat xiulets i animaven als cotxes que passaven a que tocaren el “pito” contra els desnonaments. La immensa majoria de cotxes que passaven mostraren la seua solidaritat tocant el seu clàxon.
Mentrestant la policia local es dedicava a reprendre a les persones conductores que “pitaven”, i a prendre nota de les seues matrícules.
Després d’una hora, han aparegut escoltades per la policia local, les dues persones de la comissió judicial encarregades de dur a terme el desnonament. Quan pretenien accedir a l’edifici de la veïna afectada, la gent ha impedit la seua entrada, i als 15 segons, aquestes dues persones han donat mitja volta i s’han anat, entre crits de rebuig.
En un moment del matí, un home a baixat del seu cotxe per a regalar ampolles d’aigua a les manifestants en un acte de solidaritat, el qual ha sigut enormement aplaudit. A aquesta persona, la policia local també li ha pres nota de la matrícula.
Per a finalitza, alguns membres de l’organització convocant “Plataforma Afectades per les Hipoteques de Burjassot” han pujat al pis de la veïna afectada i des del balcó han fet una crida a continuar amb la solidaritat i han advertit de que cal estar atentes a pròximes amenaces de desnonaments.
Així mateix, la veïna ha mostrat, molt emocionada, el seu agraïment a tots els veïns i veïnes que li han donat suport.

[Cast]
Ayer jueves 5 de julio, un centenar de vecin@s solidari@s de Burjassot han conseguido esta mañana paralizar un desahucio en la calle Llíria.
L@s manifestantes han traído pitos y animaban a los coches que pasaban a que tocaran el “pito” contra los desahucios. La inmensa mayoría de coches que pasaban mostraran su solidaridad tocando su cláxon.
Mientras tanto la policía local se dedicaba a reprender a las personas conductoras que pitaban y a tomar nota de sus matrículas.
Después de una hora, han aparecido escoltadas por la policía local, las dos personas de la comisión judicial encargadas de llevar a cabo el desahucio. Cuando pretendían acceder al edificio de la vecina afectada, la gente ha impedido su entrada, y al cabo de 15 segundos, estas dos personas han dado media vuelta y se han ido, entre gritos de rechazo.
En un momento de la mañana, un hombre ha bajado de su coche para regalar botellas de agua a l@s manifestantes en un acto de solidaridad, el cual ha sido enormemente aplaudido. A esta persona, la policía local también le ha tomado nota de la matrícula.
Para finalizar, algunos miembros de la organización convocante “Plataforma Afectadas por las Hipotecas de Burjassot” han subido al piso de la vecina afectada y desde el balcón han hecho un llamamiento a continuar con la solidaridad y han advertido de que hace falta estar atent@s a próximas amenazas de desahucios.
Asimismo, la vecina ha mostrado, muy emocionada, su agradecimiento a tod@s l@s vecin@s que la han apoyado.

www.la-plataforma.net
www.twitter.com/ColectivoLP
www.facebook.com/colectivolaplataforma




Volver arriba